24 Ekim 2013 Perşembe

İkea Evimiz !

Bazen uzun uğraşlar sonucu arayıp bulduğumuz ,zahmetlere katlanarak hazırladığımız oyunlarımıza hiç ilgi göstermiyor bu bebeler . Bu durumlarda çok canım sıkılıyor , hayal kırıklığına kapılıyorum . Bazen ise o anda aniden gelişiveren , uyduruk bi o kadar da basit oyunlar kuruyoruz oğluşla . Bir ilgi , bir oynamalar falan . Uzun zaman ilgisini dağıtmadan oynaması beni mest ediyor açıkçası :) İşte bunun en güzel örneği bu oyunumuzda : 


Kipaya alışverişe gittiğimizde tesadüfen çok çok uygun bir fiyata 10 tane küçük ahşap insan figürleri oyuncaklardan görüp aldım. Eve geldik oğluş hemen açtı kutusunu. Önce üst üste dizdi , sonra anne ,baba, abla, abi, bebek, sütçü, polis ,itfaiyeci, polis vs diye isimlerini saydım ona. O sırada gözüm koltuğun üzerinden bana melul melul bakmakta olan İkea kataloğuna ilişti. Banyo, oturma odası, yatak odası, giyinme odası ,mutfak resimlerinden birer tane koparıp masanın üstüne dizdim . Oyuncaklarımızın evi oldu burası. Sabah yatak odasında uyandılar ailecek , sonra el-yüz yıkamak için banyoya girdiler, havluya sildiler yüzlerini yıkadıktan sonra . Giyinme odasına gidip cici elbiselerini giydiler. Sonra anne mutfaktan seslendi 'kahvaltı hazır' diye. Yemeklerini yedikten sonra dışarı çıktılar arabalarına binip gezmeye gittiler. Sütçüden süt aldılar, yolda trafik polisi durdurdu onları vs vs .
Hayal gücümüzü kullanarak oynadığımız en güzel oyunlarımızdan biri oldu bu.
Çooooookkkkkkkk zevk alarak oynadık çok.




5 yorum:

  1. O oyuncağın fiyatını görünce ben de atmıştım sepete:)çok şekerler gerçekten,biz şimdilik ay itibariyle dizmece oynuyoruz kendileriyle,ama eminim birçok oyuna eşlik edecekler.Ali Deniz de ne güzel eğlenmiş,maşallah

    YanıtlaSil
  2. kipa dan ne zaman aldınız, yeni bir tarihte mi acaba, bir de hangi kipa dan aldınız acaba, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bayramda izmir bornova büyük kipadan almistim baska da yoktu evetvcok amacli oynanabilen bir oyuncak gerçekten

    YanıtlaSil
  4. güle güle oynasın kuzum bana da yarın kipa yolu gözüktü:))

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş yaratıcı anne:)

    YanıtlaSil