4 Ekim 2013 Cuma

Duyusal Havuz : Jöle

Daha küçük çocuklar için poşetlerin içinde hazırlanan 
jöleli duyusal havuzumuzu ben şu şekilde hazırladım :
Pastaların üzerini süslemek için kullandığımız çilekli jöleyi hazırladım ve içinde misket, renkli fasulyeler ve magnet harfler bulunan tepsimizin üzerine döktüm . Tepsiyi bu şekilde buzlukta beklettim bir süre. Ve sonra buzdolabının alt kısmına koydum. Ertesi sabah  uykusundan uyanan oğluşa farklı bir sürpriz oldu bu tepsi. Tepsiyi ilk gördüğü an çok heyecanlansa da elini jöleye her dokundurduğunda yüzü bir garip oldu :))  İçindeki nesneleri renklerine göre toplamaya çalıştı. Biraz oyalandı ama çok hoşlanmadığı için kısa sürede sonlandırdı oyununu. Yine de jöleyi  elleyerek daha önce hiç bilmediği  farklı bir his  tatmak ilgisini çekti oğluşun.




1 yorum: