3 Nisan 2013 Çarşamba

Montessori : Suda ceviz yakalamaca

Sulu aktivitelere bayılan , bir başlayınca kopamayan oğlum yüzünden zor ikna ettim kendimi bu oyunu hazırlamaya.  Sonumun ne olacağını tahmin etsem de 'hadi bakalım' dedim  koydum önüne  kocamaaannn su dolu küveti. İçine de cevizleri attım. Bir kepçe ve boş bir küvet daha aldık yanımıza,  oturduk oyunumuzun başına .


Baktım oğluş zorlanıyor kepçeyi kullanmakta ,bu kez bir süzgeç verdim eline. 


Biraz da onunla uğraştı . baktı olmuyor 'amaaannnn anne uğraştırma beni böyle şeylerle' dedi ve daldırdı elini suyun içine  !



2 yorum:

  1. Sanki dünyanın en ciddi işini yapıyor :) Surat ifadesine bakarmısın :D
    Bu arada sizin için blogumda bir mim var. Kabul ederseniz :
    http://evrimardasevimli.blogspot.com/2013/04/mimlenmisiz-de-haberimiz-yok.html

    YanıtlaSil
  2. ha haaa rahat bırak keyfini çıkarsın küçük adam yaa :)))

    YanıtlaSil