1 Nisan 2013 Pazartesi

Bardaklardan kule yapma

Ali Deniz' in hiç sevmediği , hevesle yaptığını hiç göremediğim bir etkinliktir kule yapma. Ne küpleri üst üste koyar ne de başka oyuncaklarını . Koyulanı da hemen bozar!
Dün mutfakta yemekle uğraşırken benim atom karıncam geldi ayaklarımın dibine homur homur bişeyler yapıyor .Ben de ona doğru kafamı çevirmeye dahi korkuyorum dikkati dağılır da kendi kendine uğraşmayı bırakır diye :)
Sonra dayanamadı o bana seslendi 'nannnneeee  ,nannnnnneeeee' diye.
Bir de ne göreyim !
Benim oğlum bardaklarından kule yapmış ! ( Muhtemelen hayatında ilk defa !)
Hem de hiç yardım almadan ve teşvik edilmeden kendi özgür iradesiyle , kendi arzusuyla ,kendi elleriyle , tek başınaaaaa!



Aman ben bir mutlu oldum anlatamam .
Hiç kule yapamayacak sanıyordum bu çocuk .Ama oldu işte !
Tabii ben hemen' bi daha bi daha ' diye tezahürata başlayınca oğulcuğum beni kırmadı ve kulesini bozup yeniden inşaa etmeye başladı . Ben de bu anları ölümsüzleştirdim:)




Yeni kulesini bana sundu ve büyük bir sevinçle yupppppiiiii yapmayı da ihmal etmedi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder