15 Aralık 2013 Pazar

Rengarenk Evler


Akşam otururken Facebookda tesadüfen gördüm ve hemen bilgisayarı elimden bırakıp işe koyuldum . Evde de 3 yılda ancak biriktirilebilecek  kağıt rulolar da mevcut olunca malzeme aramaya gerek kalmadı.  Herbir kağıt ruloyu üstlerinden içe doğru kıvırıp katladım. Üzerlerine farklı renklerde şapka şeklinde çatılar hazırladım .Ve en çok da elimdeki yeni aldığım milyon tane yapışkanlı evayı kullanabileceğim için çok mutlu oldum :) Buyapışkanlı  evaları  pencere ve kapı olacak şekilde hazırladım. Çok renkli çok güzel bir çalışma oldu. Kuzum herbirini renklerine uyan çatı ve kapı-pencerelere göre yapıştırdı. Sonra da oyuncak ahşap insan figürlerimizle evcilik oynadık.








6 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel olmuş, ben de deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş... oyun kurma da cabası;)

    YanıtlaSil
  3. gamze ellerine sağlık ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Gamze'ciğim çok şirin olmuş bu evler ilk gördüğümde ben de bayılıp kaydetmiştim.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil