1 Eylül 2013 Pazar

Kırmızı elma ağacı

Kırmızı rengi öğrenme çalışmalarımıza süratle devam ederken,
hızımızı alamadık babamızı da olaya dahil ettik.
Zira benim resim kabiliyetim malum :)



Büyük boy resim kağıdına kocaman bir ağaç çizdi babamız.
Onun da resim yapası varmış heralde bayağı bir abarttı olayı.
Benim kafamdaki ağaçtan bambaşka bir şey çıktı ortaya.


Kırmızı renkli fon kartonundan da elmalar hazırladık farklı boylarda.
Hem büyük-küçük kavramlarını tekrarladık,
hem de kırmızı rengi pekiştirdik.


Ali Deniz arkalarına yapıştırıcı sürdü ve ağacımızı kırmızı elmalarla donattı.
Ağacımızın dibindeki kaplumbağa ve geyiklere de elma ikram etmeyi unutmadı :)


Utanmadık bir de resim çerçevesine koyup duvara astık şaheserimizi !


2 yorum:

  1. asmakta haklısınız, çook güzel olmuşş..

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim, ben de deneyeceğim bunu, tabi ki resmin bu kadar güzel olacağını sanmıyorum :))

    YanıtlaSil