23 Ağustos 2013 Cuma

Deniz hayvanları figürlü eva yapıştırma


Yeni moda  figürlü yapışkanlı  evalarla karşınızdayız :)
Yağmur teyzemizin akımına biz de katıldık ,
aradık taradık sonunda bulduk malzemelerimizi.
Ve bu sabah oyun grubumuzdan gelir gelmez oturduk başına . 
Mavi renk fon kartonun üzerine 
 kenarlarından kurşun kalemle çizerek hayvan figürlerinin şeklini çıkarttım .
Sonra da oğluştan hayvanları doğru yerlerine yapıştırmasını istedim.
Anneanne, yenge ve dayısı ile bayağı tartışmıştık dün gece .
Onlar yapamayacağını söylemişler , ben de aksini iddia etmiştim.
Yüzümü kara çıkartmadı akıllı kuzum ;)








Baktım bu kadarcık balık kesmiyor oğluşumu , 
verdim eline kutunun hepsini istediğini seçti yapıştırdı bıdığım .
Renk çalışması da yapmış olduk böylece.
Veee son olarak da pozunu verdi kuzummmm :)

2 yorum: