11 Mayıs 2013 Cumartesi

İlk Suluboya Çalışmamız

23 Nisan Migros indirimlerinden oğlumun 2 yaşından itibaren kullanması için aldığım suluboyayı dayanamadım ve tam 6 ay öncesinden oğlumun emrine sundum. İyi ki de öyle yapmışım ,hiç pişman değilim. Çünkü karşılığını hiç beklemediğim kadar güzel aldım. Ali Deniz suluboyayı diğer boya kalemlerinden çok daha fazla sevdi. Ancak bazen fırçayı kağıda sürmeyi unuttu. Bir suya bir boyaya sonra tekrar suya sonra tekrar boyaya sonra tekrar suya.... ama kağıda resim yapmak yok :))
Neyse ki gerekli müdahaleyi yaptım da hedefimize ulaşabildik. 



Bir de yine Migrostan aldığım süngerlerle baskı çalışması yapalım dedik  suluboyamızla. Süngerlerimizin üzerindeki hayvan resimlerini çeşitli renklerle boyadık ve resim kağıdımıza baskı yapmayı amaçladık. Ancak bunda da pek başaralı olamadık zannımca . Baskı yapmaktan ziyade süngerdeki resimleri boyadı sürekli .



Sonuç olarak çok ama çok sevdi oğluşum bu çalışmayı.  Elinden zor aldım suluboyayı.
 Bundan sonra yangından ilk kurtarılacak eşyamız belli oldu .

Suluboyamızzzz:)))

İşte bu da el emeği göz nuru şaheserlerimiz:





Ufak bir de hatırlatma : Suluboya çalışmasına başlamadan  önce mutlaka önlük takmak gerekiyormuş !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder